Röntgen

Idag på morgonen var jag på röntgen i Sunderbyn och de tog 3 röntgenbilder i olika vinklar på min högerhand för att se om det är någon påverkan på leden på högra pekfingret som jag har haft väldigt ont och besvärligt i nu i dryga 3 månader. Svaret kommer om ca 1 vecka.

Blev ett litet gympapass när jag kom hem. Sen kaffe & surr och lite mat i magen  :-)

Efter duschen så släppte jag ut hundarna en och en så att de fick rasta av sig.

På em blev det en liten cykeltur som följeslagare åt Lasse som åkte rullskidor.

Väntar på att Martin ska höra av sig om när han & Thérèse är i Boden då jag ska hämta honom när han slutar. De avgick från Vännäs ca 1 timme sena.

Var nyss ut och tog några bilder på hundarna då jag fick mitt nya minneskort till kameran idag :-) skönt att ha ett nytt fräscht då det gamla gav upp i måndags när vi var i Storsien.


Finaste Tarrokillen




Underbaraste Selene



Nu pratade jag precis med Martin och nu åker jag mot stan!

Hoppas alla har det bra!
kram!


Kommentarer
Postat av: westernbloggen/kristin

omg omg omg!!!! är det en siberian husky???? min drööööööömhund!

2011-09-02 @ 23:52:30
URL: http://westernbloggen.blogg.se/kristin
Postat av: My

Kolla gärna in min nya blogg :)

2011-09-05 @ 06:59:48
URL: http://fromdepptopepp.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0