Potatis

Idag har vi tagit upp potatisen! Svettats av febern men det har gått bra ändå. Jag har tagit upp drygt 3,5 fåror och Martin 2. Han åkte till Ängesträsk och hämtade lite grejer och sen har han byggt en lår där potatisen ska förvaras :-)




Så här ser största potatisarna ut

Nu ska vi åka till stan och handla lite samt lämna en påse potatis till Jan & Hjördis  :-)
Sen blir det soffan & film. Martin blir hemma från jobbet måndag & kanske tisdag så han får kurera sig och bli frisk nog att jobba. Jag hoppas också bli frisk snart så jag kan träna! Behöver verkligen det för min rygg!

Den kommande vintern blir inget sig likt... Selenes & min älskade radarpartner Mirran fick igår somna in p g a sjukdom  :-(   Vila i frid Mirran, vi saknar dig enormt. Du finns för alltid i våra hjärtan!




Världens bästa radarpar framför lillsläden, Selene & Mirran.

Kommentarer
Postat av: My

men krya på dig, många kramar!

2011-09-26 @ 17:52:39
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Tackar! Haha, du behöver inte vara avis, snart får du också träna hårt igen :) Kram

2011-09-27 @ 08:56:42
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0