förkylningstider...

Ja nu är det förkylningstider som råder, denna höst blev väldigt blöt och kall så det blir extra mycket nu...
Martin blev jätteförkyld igår med feber, ont i leder och resten av kroppen, kraftig huvudvärk, hosta osv...

Själv har jag klarat mig bra ända tills nu ikväll... jag har ju haft huvudvärk samt hosta till och från i nån vecka nu men det har inte brytit ut nåt mer... men nu har jag börjat känna samma symtom som Martin har... inte annat att vänta sig, bara hoppas på att det går över.

Helgen blir lugn & stilla här hemma!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Uscha då, hoppas du kryar på dig!

2011-09-24 @ 11:00:45
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0