På resande fot

Torsdag-Lördag har jag varit på resande fot tillsammans med Lasse. Varit ner till Svenstavik och hämtat 2 hundar och till Gävle och hälsat på hos Rasmus & Sofia. Britta & Natalie skulle vara där över helgen. På fredag när man kom fram till Gävle var det helt underbart skönt med en dusch! Vi kollade på tv, spelade playstationspel, åt pizza, såg Idol m.m.... Igår morse bar det av hemåt! Kom hem på kvällen. Väldigt skönt när man äntligen var hemma igen!



Idag har det blivit hundträning! Jättekul att testa Ares & Apollo och se hur de arbetar. De kördes tillsammans med Tiger, Qvinta, Selene & Texas.




Duschat, tvättat och pysslat på här hemma... Martin kom hem från Storsien och helgens älgjakt som resulterade i en kalv & en tjur så äntligen får vi kött i frysboxen!!  :-)  Trist bara att det är krångel med bilen igen... Lasse fick bogsera från Niemisel där bilen inte ville vara med mer... eländes elände!

Lägger in en bild på en Domherre som var på besök här i onsdags



Stort GRATTIS till älskade systerdottern Julia som fyllde 3 år i fredags! Vi ska åka och gratta henne i efterskott när det passar :-)

Måndag och ny vecka imorgon. Halva oktober har nu gått och det är bara dryga 2 månader kvar till jul. Åren går så fort!

Hoppas alla har det bra!
Kram!



  

Kommentarer
Postat av: My

Okej, låter som bra skor det med :) Jag vet inte alls jag, men jag har ett och annat att lära :)

2011-10-17 @ 16:27:31
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Nu var det längesen jag tittade in till dig :( Härliga bilder som vanligt :) En tur till Gävle bla har du hunnit med,kul att komma iväg men skönt att vara hemma igen.Ser att även du tycker det går fort....september månad försvann tycker jag och nu är snart oktober slut !! Julen står snart innför dörren.Grå mulen dag hos mig men uppehåll och ganska varmt.Sköt om dig och ha en bra dag / kramar om

2011-10-18 @ 10:11:08
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0