Kall natt!

I natt har det varit ner till -8 som kallast! Nu har kylan verkligen kommit.
Det var -6 när jag steg upp.  Blå himmel och sol, jättehärligt väder!

Blev en träningstur med spannet idag på ca 2,3 mil och det gick jättebra!  :-)
När jag kom hem fick Tarro komma ut en stund och rasta av sig och rejsa lite.









Sen har jag städat upp inför vintern, har kastat bort alla uteblommor, ställt undan cyklarna och utemöblerna osv...


Felix gjorde mig sällskap


Efter det gick jag in och har spikat upp några fler foton på fotoväggen så nu är den helt full. Ska göra den bättre sen när vi har tapetserat om i vardagsrummet!

Duschat, spolat av vaxduken till utebordet och kör en maskin med tvätt.

Hoppas alla har en härlig söndag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj, har ni så kallt! Då är väl snön på väg snart.. :D Fotovägg, den behöver jag också fixa. Har massor av foton, men för få ramar för att det ska bli riktigt snyggt..

2011-10-10 @ 00:49:07
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0