Helg

Lördag idag och det är ganska fint väder med sol och mest blå himmel. Blåser lite gör det.

Dan har bestått av hundträning. Först innan jag for iväg var jag och rastade både Tarro & Selene. Efter ett tag for jag & Selene med sparkcykeln till Lasse. Vi var ut och tränade 4-spann Husky först och det gick riktigt bra! 16 km körde vi med dem. Sen var vi ut och tränade Malamuterna med sparkcyklarna. Lasse körde Nala & Tiger och jag körde Akka. Gick ganska bra förutom att Nala & Akka inte har så bra ork då de är väldigt lata när vi kör hela gänget tillsammans. Nu blir det mer träning med sparkcyklarna för dem fram till KM i Piteå den 4/11!



När jag & Selene kom hem gick Martin & jag ut på promenad med båda hundarna. Vi gick en runda på ca 4 km.
Jätteskönt!

Nu håller jag på göra mat, har nyss satt in lasagnen i ugnen  :-) blir smarrigt!!

Hoppas alla har en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Ja, men tack :) Gardinerna blev bra dom!

2011-10-08 @ 16:17:08
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

oj vad du verkar ha fullt upp :)

är du/ni friska nu? :) kram

2011-10-08 @ 18:41:09
URL: http://fitnessguru.se/tovelarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0