Fulltecknad dag

Igår söndag regnade det mycket på fm. Lasse & jag var ut och tränade hundarna, det blev en tur på 16 km. Det klarnade upp och blev fint väder medan vi var ute.
När vi kom tillbaka fikade jag med dem innan jag fick skjuts hem.

När Martin kom hem åt vi middag och sen var vi ute på gården med hundarna som fick rejsa och busa tillsammans.



















Sen var jag på styrelsemöte med GSK och när jag kom hem därifrån hade vi soffmys och såg på film :-)

Måndag idag! Fullteckand dag är det. Vi ska åka till Boden och handla och kl 13.15 ska vi vara hos veterinären i Älvsbyn med Selene för tömning av analsäckarna. Vi ska boka in en tid för att operera bort dem så hon slipper allt elände!
Sen kommer Jan & Hjördis hit på middag och vi ska ha en trevlig kväll :-)

Imorgon jobbar Martin. På fm kommer Ann hit på massage! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Bra att du är bättre iaf! Ha en fin dag!

Fina bilder på vackra hundar :)

2011-10-03 @ 10:22:49
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

Hej vännen!

Kul att du såg att jag bytte bloggsida :) har knappt hunnit blogga och ännu mindre läsa andras. Men du ser ut att ha det bra, hoppas du/ni blir friska snart :)

2011-10-03 @ 20:43:48
URL: http://fitnessguru.se/tovelarsson
Postat av: My

Tack för din fina kommentar! :) Ha en fin dag :)

2011-10-05 @ 12:30:37
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0