Paddling

Idag på morgonen planerade vi inför paddlingen som vi ska på torsdag-fredag näst sista veckan :-)
Det ska bli kul! Spännande då jag aldrig gjort det tidigare men samtidigt är jag lite småskraj iom min respekt för vatten...
Jag & Annika blev ett paddlingspar då vi ska paddla 2 & 2 i kanoterna.
Vi hoppas på bra väder dessa dagar!

Sen hade vi lite Kost och gjorde några utvärderingar på kurser vi inte hunnit göra det på och till sist så gjorde vi mätningar på allihopa.

Lunch och sen ledigt resten av dagen!

Jag gymmade ett härligt pass med 30 min kondition på crosstrainern och sen styrka mage & rygg. Har ju lite svårt att träna annat nu när jag har inflammationen i fingret och svårt att använda det.

Sen har Linnea & jag sångtränat, ätit mat, spelat Yatzy & Fia, surrat, ätit godis, sett tv och haft väldigt trevligt! :-)
När vi såg på Så ska det låta fick vi sällskap av Kristoffer, Simon & Tove. Hade skoj med lite tävling killarna-tjejerna  :-)  såg färdigt det som var kvar av Talang efteråt.

Jag har haft tvättstugan ikväll också så jag har tagit hand om tvätten och väntar nu på det sista som är i torktumlaren innan jag kan gå lägga mig. Är jättetrött!

Imorgon fm ska Linnea & jag åka in till Sala och strosa på stan, det blir trevligt  :-)
Blir sångträning och ev en liten picknick på kvällen om det är bra väder!  :-)

På söndag är det äntligen dags att åka och rida Islandshäst, blir jättekul. Vi är 5 tjejer som ska rida :-)

Hoppas alla har det bra och får en härlig helg!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0