Examination imorgon

Ledig fm idag. Var in på skolan och skrev ut min övning till examinationen i FST som vi har imorgon på morgonen!
Amanda & Engela kom när jag satt och drack kaffe så sen gick vi till lilla datasalen och kollade på Pias bilder från paddlingen som hon lagt ut i våran mapp på servern :-)  jättefina bilder!

Efter lunchen så var det FST hela em. Vi körde 2 pass. Ett med fysioboll + hantlar samt ett med balansplattor.
Gjorde utvärdering av paddlingen + FST:n.
Vi var klara tidigt så jag hann gott och väl duscha och sitta ner en stund innan det var dags för dagens första av två helkroppsmassager efter skolan.
Efter middagen gjorde jag den andra massagen.

Nu lugnt och stilla resten av kvällen!

Imorgon som sagt examination i den Funktionella styrketräningen och sen är vi helt klara med utbildningen!!! Så underbart härligt det känns!!  :-)  Är så glad och stolt över mig själv!
Sen ska vi ut och äta på Måns Ols i Sala klassen och våra 3 lärare. Det blir trevligt!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Det verkar verkligen ha varit en rolig klass och utbildning :)hoppas det går bra med provet..

2011-05-30 @ 21:44:22
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0