Härliga sommardagar

Just nu har vi verkligen härliga sommardagar med +23 i skuggan redan på morgnarna och runt 30 på dagarna :-)

Igår tvättade jag, hade ute hundarna en stund men det var så varmt så det var inte mycket fart på dem. Thérèse & Oskar var hit och hälsade på och vi fikade & surrade :-) mycket trevligt!
Jag var på en cykeltur på em. På kvällen var Lasse & jag ut och tränade hundarna.

Långa tungor i värmen




























Bus



Låg på spikmatta och läste en stund som vanligt innan jag la mig att sova.

Idag var jag och hälsade på Britta på fm och vi satt ute i solen och drack kaffe & surrade :-)
Sparkade/rullade hem med sparkcykeln så nu har jag den hemma när jag ska ut och köra med Selene :-)

Sen har jag varit ute här hemma med hundarna lite, gjort Ost & skinksallad, köpt glass från glassbilen *mums*
och pysslat på lite... Nyss ätit från salladen + hårdkokt ägg, sååå gott i värmen :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0