Tränat Agility

Idag har det varit en härlig dag med strålande sol från klarblå himmel :-)

Jag har tvättat, diskat, dammsugit, kört in lite ved och pysslat på... när Martin kom hem från jobbet så har vi fikat, gott gott då jag var väldigt kaffesugen efter allt pysslande! Sen har Martin sovit några timmar då han ska iväg sent ikväll igen.
Vi har grillat älgkött och majskolv och ätit det med ris, grönpepparsås och rivna morötter, suuuupergott!! :-)

Sen har vi varit och tränat agility med båda hundarna och de tycker det är jättekul


Selene myser i gräset i väntan på träning :-)


Hoppar däcket!


Hopphinder




Tarro hoppar hinder!


Hoppar däcket!


Selene hoppar hinder!


Kommer ut ur tunneln!


Smidiga Tarro hoppar!


Här kommer glada gossen! :-)



Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

hej! :)

jag sitter framför datorn och bloggar eftersom att jag är sjuk, super hes och hostar en massa.

Vill bara bli frisk så jag kan börja träna igen. Allt bra med dig denna lördagskväll?



Ska du fortsätta gå i Sala i höst då? :)

2011-07-16 @ 23:05:56
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Härliga bilder! Jobbar på att få med mig en fotograf till agilityträningen, det går sisådär.. ;-)

2011-07-22 @ 02:13:37
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0