Fiske m.m.

Igår kväll blev det en fisketur på Lappträsket tillsammans med Britta & Lasse i deras båt :-)
En otroligt härlig kväll med soligt & varmt så vi njöt massor även fast fisket inte var det bästa. Alla fick några fiskar var iallafall.




Martin med en av abborrarna :-)






Orkidé Jungfru Marie Nyckel










En gädda som Lasse fick







Söndag idag. Martin & jag har varit iväg till Altersbruk utanför Piteå och köpt en bil, en 82:as Opel Kadett som Martin kommer att använda som pendlarbil. Fin och går bra och nästa år blir den veteranbil  :-)
Käkade pizza på Ängeln när vi kom tillbaka till Boden och var sen och grattade Sonja (hans mamma) som fyllt år för några dar sen. Fikade & surrade där några timmar tillsammans med henne och hennes assistenter  :-)

Sen åkte jag hem och Martin åkte till jobbet. 
Lasse & jag har varit och tränat hundspannet och sen har Britta & jag gått en promenad. Skönt!

Måndag och ny vecka imorgon.

Nu är det snart dags att gå lägga sig.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Hej!

jag är fortfarande sjuk med hosta och en röst som är hes, jätte segt har inte kunnat träna.

Hur går det med din träning?

Fy så roligt med agility, har gått en kurs med adidas men hjälp han bara flög fram det var jag som fick skynda mig.



Nej vad tråkigt, jag som hade hoppats på att få träffa dig igen och ta en till ridtur :) Varför vill du inte gå kvar?

Kramar

2011-07-19 @ 11:37:04
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Kikar in och lämnar sommar kramar och hoppas du har en fin sommar hemma....men ska jag utgå från korten du lagt in så ser det ut att vara alldeles utmärkt bra :) Kom regn i dag igen så jag passade på att kika in till mina vänner och lämna en rad.Sköt om dig och hälsa Martin / kramar om

2011-07-19 @ 16:31:51
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: toves träningsblogg

ja och om vi inte hinner boka in någon mer ridning innan höstvädret gör sig påmint så kan vi alltid ta en massage på deras timmar :) Sen när de sitter i skolan åker vi till Sala och fikar.



Oj du kämpar på, ja nu ska jag bara ta det lugnt i helgen. Jag ska nämligen upp till Simons släkt i Örebro. Ha en bra dag kram

2011-07-21 @ 11:10:41
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0