Busiga hundar

Igår fredag var vi till stan på förmiddan. Jag var på massage och Martin var och klippte sig  :-)
sen var vi på stan och köpte present till Wilma som fyller år på tisdag men vi ska dit på måndag och gratta henne.
Shoppade ett linne till mig och så köpte vi nya metspön. Sen tog vi ut Selene och satte oss på Hanssons uteservering och fikade och promenerade sen en sväng på stan med Selene för att hon skulle få lite social träning.

Åkte till sist och handlade på Coop där vi bl.a. shoppade lite träningsgrejer, en väska, de hade färsk röding så vi köpte en och halstrade till middag :-) gott gott!!

Martin åkte iväg och jobbade kväll/natt och för mig blev det en träningssväng med Lasse & spannet och sen såg jag DN-galan på tv.

Lördag idag. Sol & ganska varmt från morgonen men sen mer mulet blandat med sol.

Haft ute hundarna som har fått rasta av sig och rejsa & busa ett tag


Selene med galen min som vanligt :-)


Rejs!






Paus!


Mera rejs!


Nu tar jag den!


Fjäskar för att få leksaken! :-)


Ombytta roller!










Finaste Tarrosen <3


Finaste Selene <3


Världens finaste & bästa vovvar  <3

Livsnjutaren Felix myser mest i sin fåtölj


lat katt!

Martin är ute och spikar i garaget. Jag ska laga mat om ett tag. Det blir spagetti & köttfärssås :-)
Sen åker Martin iväg och jobbar. Får se vad jag hittar på.

Hoppas alla har en bra helg!
Kram!






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härliga bilder, det ser varmt ut mtp tungorna! :D

2011-07-31 @ 11:03:32
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: toves träningsblogg

vilka härliga bilder :) Adidas kan oxå få ett knäpp och bara springa runt runt som en galning..



är fortfarande sjuk hur mår du själv?

2011-07-31 @ 21:32:46
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0