Zumba & ryggmassage

Idag hade vi beteende på morgonen. Efter fikat var det äntligen dags för friskvård och Zumba igen  :-) det är verkligen superkul och en mycket bra konditionsträning!

Efter lunchen dags för fortsatt ryggmassage :-)  idag masserade Engela mig och jag henne och efter fikat bytte vi partner och då masserade Renée mig och jag henne. Jätteskönt! Alla är så duktiga!  :-)
Jag hoppas att dessa 2 eftemiddagsmassagen ska göra att jag sover bättre, har sovit väldigt dåligt hela tiden sen jag kom tillbaka hit efter lovet :-/ börjar vara jobbigt att inte få tillräckligt med sömn.

Nu lugnt och kl 17 middag.

Imorgon har vi beteende hela fm och skapande hela em. Då ska det sjungas :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0