Sjukhelg

Med feber, halsont, huvudvärk & snorighet blev denna helg en riktig vilohelg då jag inte orkat göra annat än ligga och vila, antingen i sängen eller så i soffan i dagrummet och kolla på tv...
Såg längdskidor och skidskytte igår, det gick riktigt bra för många av svenskarna  :-) 

Ringde och gratulerade mamma som fyllde år! Grattis mamma!!

på kvällen såg jag Polisskolan 4 och Fångarna på fortet på tv innan jag la mig och läste för att sen sova...

Idag mår jag aningen bättre, febern är borta men är jättetrött & sliten och halsont, huvudvärk & snorighet är fortfarande kvar... har mest legat och sett skidor, super-G samt skidskytte även idag. Det gick ganska bra för svenskarna i sprinten men i skidskyttet gick det inte lika bra idag.

Nyss tagit mig en varm skön dusch. Har tvättstugan också och tvätten är på tork & tumling som snart är klart.

Imorgon ny skolvecka. Vi fortsätter med massagen och nu är det dags för Gluteus-musklerna samt Piriformis, dvs rumpans muskler!  Jag kan nog inte få massage med tanke på förkylningen men däremot ge massage iaf.

Hoppas alla har haft en skön helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0