M. Gluteus Maximus mfl...

Idag på morgonen fortsatte vi med massage. Nu var turen kommen till M. Gluteus-musklerna samt M. Piriformis dvs rumpans muskler! Samt även Mm Hamstrings, M. Triceps Surae mfl... alltså baksida lår och vadmusklerna ner till foten! Först hade Pia en liten genomgång och sen körde vi igång. Jag masserade Malin J. Fikarast och efter den masserade Malin mig. När vi var klara masserade jag Anna och var klar strax innan det var dags för lunch.
Efter lunchen var det äntligen dags för Träningslära igen! Jerker hade en genomgång och visade övningarna som skulle göras under eftermiddan. Ryggen var det denna gång. Sen körde alla igång. Jag deltog inte i övningarna eftersom jag inte är helt frisk än. Jag kollade på och fotade en massa :-)


Full aktivitet :)


Simon gör rygglyft :)


Engela gör en roddövning :)


Anna-Carin gör latsdrag :)


Amanda gör mer avancerade rygglyft under övervakning av Simon ;)


Malin C gör armhävningar :)


Anna kör rodd :)


Fia med lite mer avancerade armhävningar :)


Malin J & Engela gör armhävningar :)


Amanda :)


Amanda ville att jag skulle vara med på bild fast jag inte deltog :)


Malin J :)


Renée i en slags roddövning  :)


Amanda rockar fett ;)


Josefin gör rygglyft :)

Sen var skoldagen slut!

Nu är det snart dags för middag! Kvällen blir lugn och stilla. Jag är väldigt trött eftersom jag inte är frisk än.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Krya på dig vännen,trist att vara sjuk men du gjorde dig bra på bild ;) Ha en lugn och skön kväll / kramar om Carina & Mack-Myra

2011-01-24 @ 17:05:15
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0