Jag klarade...

... TLU teoriprovet!!! Så skönt!!  :-)

Idag har vi haft Anatomi hela fm, suttit och fyllt i de olika musklernas funktioner.
Efter lunch hade vi eget arbete och då satt större delen av klassen i klassrummet och svarade på hemuppgifterna till HPB:n. På torsdag fm är vi ett gäng som ska göra HPB på varandra så vi har gjort det vi ska innan avslutningen av HPB-utbildningen som är 27-28 denna månad.

Det var jättekul att träffa kära klassen igen  :-) och såklart alla andra vänner här på skolan  :-)

Vädret är ganska bra med nån plusgrad, blåser lite kallt bara samt att det har varit klart och sol hela dan.

Önskar att min mage blir bra snart så jag kan träna ordentligt!
Imorgon är det friskvård ny period och jag har valt Zumba som Anna-Carin i klassen håller i, få se hur det går!

Middag om en timme.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Martin

BAra din mage blir bättre och att din fot klarar zumban, annars så vete sjutton vad jag kommer att ta mig till med dig...



Älskar dig också!!!

2011-01-10 @ 16:24:35
URL: http://ospa.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Vad trist att du inte mått/mår bra,hoppas det snart ska vända.Härligt att du fått vara hemma i 3 veckor :)

50 års festen var hel lyckad,så himla roligt hade vi alla ( lite drygt 40personer).I dag känner jag mig lite krasslig.....vill inte bli sjuk ! pappas begravning är ju på fredag.Ja ja,jag gör vad jag kan för att mota olle i grind ! Sköt om dig / kram. Carina & Mack-Myra

2011-01-11 @ 10:05:21
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0