Älgar i farten

Igår steg jag inte upp förrän ca 9.30 då jag var trött och seg.

Jag var till Selene och hade ute henne en stund och busade med henne  :-)

Hade ute Tarro på gården en stund och sen fick han följa med in.
När jag satt vid datorn började Tarro småskälla och jag tittade ut genom fönstret och fick se älgko med kalv

http://www.youtube.com/watch?v=vT8g-K5v04k

när de försvunnit och jag slagit av kameran råkade jag kasta ett öga ut genom fönstret igen och fick då se denna

http://www.youtube.com/watch?v=wg2rJGrLkso

Såg skidor på tv, fristilssprinten i Tour De Ski. Sen skidskytte herrarnas stafett.
Sen såg jag lite annat på tv. Åt lite mat, satt vid datorn...

Var till Britta & Lasse och fikade och såg på tv under kvällen.

Torsdag idag. Martin kom hem under natten och är nu ledig resten av tiden jag är hemma  :-)

Varmt idag jämfört med tidigare, -13, men blåser lite kallt.

Vi har inte gjort så mycket idag. Sett på skidor, varit ute på gården med Tarro, jag har gjort köttbullar som vi åt tillsammans med kokt potatis och brunsås, jättegott! Gjort chokladbollar som vi ska äta ikväll.
Ser nu på hockey samtidigt som vi surfar...
Kl 20 visar de Göta Kanal 3 så den ska vi se. Har sett 1:an och 2:an tidigare.

Hoppas alla har det bra!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0