Vattenbekymmer

Började morgonen med motionsgympa då vi var i gympasalen Ida & jag och lyssnade på våra låtar och provade övningarna var för sig... kändes bra! Vi ska prova på varandra nästa gång.

När vi satt i matsalen och drack fmkaffet så meddelades det att det är problem med duscharna då det gått sönder något så det var väldigt osäkert hur det skulle gå att duscha efter friskvården... den ställdes in men man fick köra om man ville... några körde iaf och de hade tur och kunde duscha i varmvatten när de var klara.

Efter lunchen dags för massage! :-)
Pia började med en massagesaga (mer beröring än massage) som vi fick göra 2 o 2 på varandra.
Sen var det fri träning inför nästa måndags helkropp på 1 tim.
Jag masserade framsida ben på Amanda och sen masserade hon bröst, armar, nacke & ansikte på mig.
Efter kaffet byttes partner och då masserade jag rygg på Monika och sen hon på mig.
Jag hade några triggerpunkter kring skulderblad/axlar som hon fick trycka bort och det var skönt!

Suttit och skrivit lite skolarbete i väntan på middan. Varit och ätit för ett tag sen.

Ska strax gå träna ett litet pass! Träningssugen till tusen nu efter den långdragna förkylningen.
Är snorig än men mår annars bra! Sååååååå härligt!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Skönt att du är bättre nu och kan hänga med.Massagen lät härlig :)Sköt om dig och ha en fin kväll / kram Carina & Mack-Myra

2011-02-09 @ 16:03:32
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0