Skön sömn

Vaknade utvilad imorse efter att äntligen ha fått sova en hel natts skön sömn! :-) Underbart!
Åt frukost och kikade på tv ett tag.

Sen har Linnea & jag fikat, sjungit, spelat, ätit mat och sett på Skidskytte herrarnas masstart där det gick ganska bra för Bergman även idag! La mig och vilade efter det fram tills en stund innan det var dags för Skidskytte damernas masstart. Det gick hyfsat för ACO och Ekholm. Före damloppet var det hockey Sverige-Finland där Sverige vann på straffar!

Nyss duschat och tar det fortsatt lugnt resten av kvällen. Är väldigt trött så jag hoppas jag sover lika gott inatt igen :-)

Hoppas alla haft en skön söndag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0