Plusgrader

Idag är det äckliga plusgrader ute, usch och fy!!

Motionsgympa - eget arbete på morgonen. Ida & jag har delat upp vårat program så att vi ska köra varannan låt och då kan vi leta musik och övningar på varsitt håll och sen träna in programmet tillsammans  :-)

Efter fikarasten var det friskvård - zumba - som jag tittade på. Hoppas vara frisk till nästa vecka då det är sista gången!! Sen blir det nya aktiviteter.

Lunch och sen massage hela em. Idag har vi fått träna oss på det vi redan har lärt oss för att känna oss mer säkra på allt. Monika masserade mig först, armar & händer. Sen bytte vi och jag masserade armar & händer på henne. Efter fikarasten masserade Camilla mig, framsida ben och sen rygg då jag behövde en ryggmassage. Skönt!

Nu är det inte så länge till middagsdags!

Kvällen blir lugn och stilla. Lite pyssel med motionsgympan kanske men annars inget speciellt.

Imorgon eget arbete hela fm så då blir det mer jobb med motionsgympaprogrammet. Sen skapande på em, så då ska det sjungas! Om min hals klarar det vill säga.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Du har full fart på skolan och du verkar trivas....så kul :) Så du är inte helt piggelin än,trist.Sköna dagar som den jag haft i dag får det gärna bli fler av,inte mig emot.Sköt om dig / kram Carina & Mack-Myra

2011-02-02 @ 15:51:02
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0