Nu är det helg

Snö snö snö var det massor av imorse! Det har kommit några decimeter. Tack och lov har det slutat snöa, nu blåser det bara en del. Solen strålar och det är -5.

Massage hela fm och dags att träna en helkropps! Vi var 11 st idag, 2 lediga och resten kom inte av ovädrets orsaker... Viktor & jag blev partners denna gång och jag började massera honom. 1 timme och 7 minuter tog det så det är helt okej. Sen var det fikadags och kaffe, surr och många skratt  :-)
Sen var det dags att få massage. Viktor masserade på 1 timme och 2 minuter nåt sånt. De flesta klarade sig på strax över timmen så det ser jättebra ut  :-)

Lunch och efter det fyspass med Jerker! Vi var 6 st. Fick värma upp först med lite löpning och annat... sen körde vi 20 minuter box och sen 20 minuter lift it. Såååå kul, tungt och jobbigt! Väldigt skönt med en dusch efter det kan jag lova :-)

Nu ska jag strax starta tvättmaskinerna då jag har tvättstugan 16-20.

Kvällen blir lugn och stilla.
Imorgon kör jag ett träningspass kondition!
Eventuellt en promenad om det är skönt väder!

Hoppas alla har det bra!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

vilken tur jag hade att ni var så få :)då fick jag också en massage!



tack, dock tycker inte adidas om kylan.. han fryser som ett asplöv :P



Härliga bilder när du är ute och åker med hundarna :) och en massa snö!

Hoppas du har det bra ingela, börjar redan nu planera in nästa besök i sala.. blir nog över min egna födelsedag faktiskt

2011-02-26 @ 21:08:33
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0