Mage & bröst

Idag träningslära - mage & bröst - hela fm och jag hade hoppats kunna vara med men det kände jag direkt på morgonen att det inte går... så jag har varit lite hjälpreda samt fotograf. Jättetrist att inte kunna göra alla övningar! :-/
Här kommer en liten sammanfattning av förmiddan iaf...


Renée


Amanda


Amanda igen


Ida balanserar


Malin C


Jimmie


Josefine & Amanda gör parvisa armhävningar :)


Emelie gör en annan variant av armhävningar


Malin C gör bänkpress


Emelie, Renée & Camilla


Viktor gör bänkpress


Simon gör hantelpress


Amanda

På måndag SKA jag banne mig vara frisk och kunna vara med på träningsläran! Då är det axlar och överarm för att sen på torsdag avslutas med underarm. Idag har vi dessutom lämnat in våra 2 uppgifter i ämnet, ett 4-veckors träningsprogram samt en dagbok.

Lunch, god fisksoppa och sen äppelpaj till efterrätt! Mums filibabba!

Sen slut för dagen, eller vi som har motionsgympa har eget arbete för att jobba med våra gympapass.

Imorgon avslutas skolveckan med massage hela fm, då bröstmuskler, nacke & ansikte :-)
Sen har halva klassen mindfulness efter lunchen och vi andra kör ett fyspass med Jerker.
Tyvärr blir jag nog bara åskådare då  :-(

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0