Imorgon åker jag hem!!

Torsdag idag och Ergonomi hela fm. Jerker pratade en del och sen delade han in oss i 4 grupper och vi fick en uppgift att göra som vi sen skulle redovisa för alla, kul och bra :-)  sen fick vi läsa och göra lite uppgifter på dator.
Efter lunchen var det dags för ett fyspass. Det var mycket bålträning och olika styrkeövningar. Kul som vanligt!
Jag var dock tvungen att kliva av ett tag innan vi var klara då jag inte ville plåga min fot mer än nödvändigt...
Skönt med en varm dusch sen,

Har tvättstugan 16-20 ikväll. Ska fika & surra med Linnea & Victoria kl 20 :-) blir trevligt för sen blir jag ju borta i 3 veckor!

Åker hem imorgon efter lunch  :-)  underbart!!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0