Härlig dag

Måndag morgon och -28... Martin är hemma med feber så han ligger och sover... själv har jag varit ute och låtit Tarro rasta av sig samt gett honom mat, ätit frukost och nyss gjort upp eld i pannan...

Igår söndag, en mycket härlig dag! Strålande väder och i solen riktigt varmt! På morgonen var jag ute med Tarro en stund här på gården.


















Mitt på dan var Lasse, jag och hundarna ut på en slädtur och njöt massor!!


Underbart! :-)


Jag med Selene & Mirran :-)




Malamuterna i full fart :-)








Underbar natur!












Lasse med Tiger, Nala & Akka  :-)








Bästa radarparet Selene & Mirran!  <3




Nala & Akka


Malamutegänget


Tiger!  En riktigt strong och superduktig kille!


Akka


Tiger






Fina härliga gänget! :-)

Kollade sen på fristilssprinten i Drammen där suveräne Emil Jönsson vann! Han är såååå grym!! :-)
Andra dagen i rad som Petter Northug fick stryk av svenskarna, härligt!!  ;-)
På torsdag börjar VM!

Var upp till Valvträsk en sväng och hälsade på Per & Anna och drack kaffe  :-)

När jag kom hem fick Tarro komma ut och rasta av sig och sen fick han mat. -26 visade termometern då.
Pratade med mamma och sen med pappa i telefon. Pappa & Ulla åker till Thailand i 3 v tillsammans med min farbror Lars-Gunnar & Britt-Marie så vi hoppas de får det härligt!!  :-)

Här hemma hoppas man på att det kalla vädret ska ge med sig så vi får lite mer lagom temperatur snart.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0