Äntligen

På förmiddans massage pratade vi lite om triggerpunkter, fick göra "kompismassage/pausmassage" på varandra och sen efter fikat så tränade vi inför helkroppsmassagen. Jag gjorde rygg + baksida ben på Anna-Carin och sen gjorde hon rygg på mig.

Äntligen är jag tillbaka i lite träningsform!! Var med på träningsläran i em och det gick jättebra! :-)
Vi körde axlar och överarm idag.
Väntar dock nån dag till med att träna på gymmet...

Duschade när vi slutat och sen har jag legat och läst och vilat.

Har nyss varit och ätit middag. Hamburgare fick vi idag.

Nu lugnt och stilla.

Imorgon motionsgympa - eget arbete, Zumba & massage!! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0