Äntligen hemma!! :)

Och nej det är inte reklam för tv-programmet utan det betyder att jag äntligen är hemma hos mina älsklingar i Överstbyn!  ;-)

Kom hem igår kväll. Då var det -28 och en stooor underbar fullmåne!

Martin & jag la oss väääldigt tidigt igår kväll. Han hade jobbat hela natten och sen mekat med Volvon hela dan här hemma så han var helt slut och jag sov väldigt dåligt under natten, skola fm och sen tar ju hemresan några timmar så jag var också väldigt trött.

Jag steg upp kl 8 imorse. -33 och soligt och underbart vackert ute!


Jag & Tarro myser

Martin fortsatte meka med Volvon idag och jag har varit på en liten slädtur med Lasse där jag körde Selene & Mirran och Lasse körde Marikas hundar Akela & Nanok  :-)


Vi träffade på Rille med sitt 10-spann Siberian Huskys  :-)




Mirran & Selene ute på älven


Här kommer Lasse med Nanok & Akela  :-)




Nanok t.v. och Akela t.h.


Här kan jag presentera min något försenade men dock allra bästa julklapp!!!!!!!
Tusen tusen tack Lasse!!
Tillsammans med skidpaketet jag kunde köpa med hjälp av mamma & Bertil och även Martin så är det absolut bästa julklappen!!!  :-) :-)


Selene

När jag kom hem så åkte Martin & Lasse iväg till Biltema för att byta generatorn som inte funkade...
Jag kokade mig gröt och åt, gott då jag var hungrig!

Pratade precis med Martin och han har nu fått tag på en ny generator! Så när han kommer hem ska han sätta dit den och då ska förhoppningsvis Volvon vara helt fungerande igen!!!

Hoppas alla har det bra!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0