Touchtelefon

Sådärja, då har även jag en touchtelefon, närmare bestämt en Sony Ericsson Xperia Mini  :-)
Vi har varit på Storheden idag och köpt stötdämparfäste till bilen då vänster bakdämpare lossnat från fästet...
Var in på Elgiganten och kollade på telefoner då jag hade fastat för 2 st som jag ville kolla närmare på och till slut valde jag då  Xperia Mini  :-)
Vi åt god mat på Cooprestaurangen och handlade lite smått på Ica Maxi innan vi åkte hem.

Idag har det fått vara mestadels uppehåll efter denna veckas regnande, det har regnat onsdag-fredag nästan konstant hela tiden. Även en hel del igår och lite idag, verkligen urtrist väder!!!

Vi har nyss haft ute hundarna som fått rejsa och busa ett tag och sen fick de sin mat.
Nu blir det filmmys och en tidig kväll eftersom Martin ska upp tidigt och jobba.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

okej dte är en väldigt långtid :) kärlek vid första ögonkastet?

Jag önskar att sommaren kunde vara lite längre så vi kunde ta en ny ridtur. Men om du ska hälsa på Linnea i Uppsala säg till så kan vi säkert fika tillsammans.

Massa kramar till dig med Ingela!

2011-08-22 @ 12:23:10
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0