Haft en trevlig helg!

Det har varit en mycket trevlig helg tillsammans med mamma & moster :-)
De kom fram 19.15 på fredag kväll. Då tog vi det bara lugnt och såg på tv.

Lördag åt vi frukost och sen tog vi en promenad på 4 km. Solen sken och det blåste en del men var ändå skönt.


moster Berith & mamma Margith utanför kyrkan


Mamma & jag


Berith & jag


Mamma & jag


Berith, jag & mamma


Tåget kom precis när vi skulle gå över järnvägen så vi fick vänta

Sen fikade vi och spelade kort. Vilade ett tag och gick sen ut på promenad igen och då ca 6 km.
Duschade och tog det lugnt ett tag. Sen lagade vi mat och åt. Fortsatte spela kortspel i några timmar och sen såg vi på Körslaget och efter det en film som vi inte orkade se hela utan strax efter 22.30 bröt vi upp och gick och la oss. Jag låg på spikmattan och läste en stund innan jag somnade.

Idag spelade vi kort en stund efter frukosten innan vi sen tog en promenad i solen. Gick rundan på 4 km.
Sen var det gott med kaffe & fika. Spelade kort fram tills det var dags för mamma & Berith att göra sig klara för avfärd härifrån. Tusen tack för besöket det var jättekul att ha er här!!

Jag gymmade ett härligt pass! Sprang 30 min på crosstrainern, sen 60 situps, 60 cyklande situps, 60 med hantel, 45 rygglyft & 45 armhävningar och till sist stretching!  Så skööööööööööönt! Duschade och åt mat.

Nu har jag tvättstugan så maskinerna snurrar... om ett tag ska det hängas på tork.

Mästarnas Mästare på tv kl 20.

Hoppas alla haft en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Härligt besök du haft av mamma och moster :) En underbart härlig dag har det vart hos mig så nu mot kvällen blir jag trött...vårluften tar hårt *hihihi.Ha en skön kväll / kramar om

2011-04-11 @ 19:04:19
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0