Snart!

Snart är det fredag och äntligen hemresa!!!  :-) Ser väldigt mycket fram emot det!!

Igår blev det inget bloggande då vi var utan internet hela kvällen. Det stryps när folk tankar för mycket... väldigt irriterande för oss som behöver internet till viktigare saker i skolarbetet och så...

Det blev mest fysiologi igår då Johanna var sjuk så vi fick ha Pia istället. Nervsystemet går vi igenom nu innan det på måndag är dags för anatomin. Friskvård efter fikat och på grund av ösregn fick vi som har crossfit & lagspel vara på gymet istället för ute på fotbollsplanen. Blev crossfit hela passet med 6 olika stationer med 3 aktiviteter på varje station. Fysiologi igen efter lunch. Vi hade dock fått en uppgift i beteende att göra av Johanna så allra sist fick vi börja med den och sen gå hem.
Jag fick post igår, en teckning av min systerdotter Wilma samt foton på Wilma & Hampus  :-)  så roligt att få post!
Innan middagen var jag på massage på elevkliniken på skolan där de som förra året gick HP nu utbildar sig till massörer. Jätteskönt var det och perfekt tajming då jag börjat känna av lite i axlar och nacke. Det var Andreas som masserade och han sa att jag är väldigt spänd kring skulderbladen. Har tid inbokad nästa tisdag samma tid.
Kvällen spenderades framför tv:n. Efter Idol spelade PK, Katarina, Simon & jag plump samtidigt som vi såg en film på tv... blev lite okoncentrerat spel ibland då man fastnade i filmen. När vi spelat klart gick PK & Katarina och la sig men Simon & jag låg kvar i soffan och såg klart filmen som var ganska bra. Sen var det gonatt då klockan var 23.30.

Idag har det varit en strålande dag vädermässigt, finaste dan på länge!
Innan skoldan började var jag till receptionen och bokade in mig på några fler massagetillfällen.
Vi hade beteende hela fm, Johanna var kryare idag. Vi pratade om stress och så fick vi göra 2 tester om stress och avslutningsvis fick vi en övning att göra gruppvis.
Efter lunch var det skapande verksamhet. Vi som har foto fick idag hålla på med bildbearbetning i Adobe Design och Photoshop. Sista stunden var vi ut och fotade lite, de som ville fick stanna kvar i datasalen.























Nu är det väntan på middag. Köttbullar och stuvade makaroner idag! Gott!  :-)
Imorgon är det tacobuffé.

Idol ikväll igen. Mycket spännande nu när andra omgången av slutaudition är igång och de sjunger i trios eller kvartetter.

Imorgon har vi Hälsa och Beteende. Slutar kl 14 som vanligt på torsdagar. Skönt.
Jag har tvättstugan 14-18 då. Kanske blir ett träningspass också.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Usch....nu skäms jag :( Kom precis på att jag glömt att svara dig på uppgiften du frågade mig ang skolan.Hoppas det löst sig ändå för dig.Jag har haft en hel massa att tänka på...förlåt.Härligt att du får åka hem i helgen :) kan tro att det känns skönt.NU ska jag forts i köket så det blir nån middag här ;)Sköt om dig / kramar om Carina & Mack-Myra

2010-09-22 @ 16:29:12
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0