Simmat

Igår ides jag inte blogga, gjorde absolut inget speciellt förutom att jag tränade ett rejält styrke & magpass.

Skola idag som vanligt. Efter frukosten var jag till receptionen och köpte en korthållare till mitt passerkort, kan vara bra att ha så man inte tappar kortet.
Vi började skoldagen med Fysiologi med Pia. Fortsatte med blodets kretslopp i hjärtat & lungorna samt de olika blodgrupperna.
Efter lunchen var det dags för Framförandeteknik med Tommie. Vi pratade lite om vad framförandeteknik är och så fick alla i uppgift att göra varsitt framförande om något alldagligt såsom att t.ex. baka en kaka, putsa skor o dyl. Några hann göra sina medan vi andra får göra våra framföranden på onsdag.

Middag kl 17 som vanligt. Vilade ett tag efteråt och sen var jag och simmade. 40 längder blev det idag = 600 m.
Jag är ju inte så mycket för att simma men nån gång ibland är det kul. Bra träning är det!
Simon, Katarina & Linnéa simmar 70 längder vilket blir 1050 m. Duktiga är de  :-)

Inte så mycket kvar nu av denna dag. Blir lugnt och stilla. Här är 16,5 grader och halvklart/mulet och det har börjat skymma.

Imorgon har vi beteende med Johanna på morgonen och efter förmiddagsfikat är det friskvård för hela skolan.
Efter lunch har vi Fysiologi med Pia resten av skoldan.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0