Minusgrader

Förra natten var det minusgrader här. Imorse 7.30 när jag gick till frukosten var det -0.8. Brrrrrrrrr.
Soligt och fint har det varit hela dagen precis som igår.

Idag redovisade vi våra hälsokampanjer och alla hade jättebra idéer och var så duktiga!  :-)
Vi fick göra en uppgift i grupper och avslutningsvis utvärderade vi kursen "Vad är hälsa".
Nästa vecka kör vi igång med träninslära. Det blir kul. Då blir det väldigt mycket praktiskt både ute och inne!
Efter lunch hade vi Beteende. Fortsatte prata om sömn och avslappning. Vi fick göra en avslappningsövning, alla låg på varsin matta med en filt över sig och vi lyssnade på en cd. Skönt var det och många höll på att somna.
Nu tar beteende uppehåll och istället blir det vattengympa från nästa vecka. Då blir det ju mycket praktiskt även där.
Slutade kl 14 som vanligt på torsdagar.

Gjorde inte så mycket fram till middan. Efter maten åkte Simon & jag in till Sala och handlade.
Sen har jag sett på tv fram tills för en stund sen. Först Biggest Loser och sen Idol. Imorgon är det kvalfinal.

Spännande kväll i hockeyn, Djurgården-Luleå! Simon är DIF:are och jag hejar såklart på Luleå! Sist jag kollade ledde LHF med 3-0!!! Wihooooo!! :-) Jag vet nån som inte är lika glad hihi  :-)

Nu är det inte mycket annat än att snart gå sova. Är väldigt trött.

Imorgon är det Anatomi hela fm och efter lunch har vi motionspass och då blir det kombiträning.
Min arm är mycket mycket bättre så jag ska prova vara med. Hoppas kunna träna i helgen för nu känns det jobbigt när man inte kunnat träna ordentligt på länge först p g a förkylningen och sen armen.

Skönt med fredag imorgon!!

Hoppas alla har det bra.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0