Lyssnar på...

... Brolle just nu, Jag är född i en liten by. Den killen har verkligen en av Sveriges absolut bästa sångröster!!

Annars har jag tvättstugan och tvätten är just nu i torktumlaren och snurrar sig torr.
Haha när jag hade satt igång tvätten i maskinerna och skulle gå ut från tvättstugan kom Rebecka precis och skulle in dit så vi höll på skrämma livet ur varandra!! :-D  Vad rädd man kan bli när man inte är beredd att möta nån så hastigt.

Vi hade hemstudier i Hälsa på fm och jobbade med våra uppgifter som ska lämnas in/redovisas nästa vecka.
Efter lunch hade vi beteende.

Dags för middag om 45 minuter. Tacobuffé! Namnam!  :-D

Idol ikväll. Annars inget speciellt.

Imorgon är det fredag och DÅ ÅKER JAG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fatta vad underbart det blir!!!!!!  :-D

Vi har fysiologi på fm och efter lunch har vi motion. När vi har duschat och är klara åker jag med Simon till Sthlm. Smidigt och bra! Planet lyfter 17.45 och landar 19.05. Alltså är jag hemma i byn kring 20.15-20.30. Då hämtar vi Selene :-) blir väldigt roligt!

Hoppas alla har det bra och får en härlig helg, det tänker jag ha!!!
Kram!




Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, inte vart det som planerat inte, vart ganska less å vänta tillslut, men ska den som ger sig, 21:05 kom planet till Kallax, äntligen.

2010-09-25 @ 17:28:49
URL: http://ospa.blogg.se/
Postat av: Ann & Kaliber

Hoppas du fick en underbar och välförtjänt helg vännen!:) kram!

2010-09-26 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0