Lungt och skönt

Idag har jag haft det lugnt och skönt. Behövdes efter våran 2-dagars vandring.
Åt frukost strax efter kl 9 imorse tillsammans med några i gänget.
Legat på rummet och läst, vilat. Tog mig en promenad på dan, skönt att komma ut och röra sig lite iaf.
Gick då 2,5 km slingan. Soligt och fint men blåste en del.

Pratade lite med hästarna när jag passerade dem  :-)


Ena shettisen


Min vackra favorit


Lite pömsiga i värmen var hästarna

Var ganska trött på em så jag låg och vilade ett bra tag. Läste lite mer och sen gjorde jag mig lite mat.
Martin & Tarro har varit och jagat men hittade inga fåglar. Hoppas de har bättre tur imorgon.
På måndag börjar älgjakten! Kul att höra hur det går för laget under veckan.
Blir tyvärr ingen älgjakt för Selene som inte vill jaga när inte jag är hemma.

När jag ätit låg jag i soffan i dagrummet och kikade på friidrott på tv ett tag.

Var nyss ut på en liten promenad och fotade i solnedgången, det är så härligt ute då.
Gick 1,5 km slingan denna gång.








Tog med självutlösaren










Skolan på håll. Längst t h är gymet.

Nu blir det tv resten av kvällen tror jag.

Imorgon kör jag ett träningspass.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilka härliga bilder.Allt som vanligt hos mig,nu har Diva snart löpt klart,tackolov =)

Ha de

2010-09-04 @ 20:26:15
Postat av: Veronica

Underbara bilder!! Men vad har den första hästen i sin...man heter det väl? =) Trist att ingen fågel hittats än, men de dyker väl upp snart. =)

2010-09-06 @ 08:39:16
URL: http://tanaraqhuskies.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0