Konflikter

Ja det har vi pratat om idag på beteendelektionen nu i slutet av skoldan. Mycket intressant! Vi fick prata lite i små grupper och svara på några frågor. Själv är jag sån att jag kompromissar så långt det är möjligt men är det något som berör mig starkt, mina åsikter och värderingar så kämpar jag hårt för min sak.
På förmiddan hade vi hälsa och då fick vi också vara i små grupper och diskutera och svara på lite frågor.

Efter skolan var jag till Sala tillsammans med Linnéa, Simon & Katarina och gick på stan en sväng samt handlade.
Nu har jag precis satt in tvätten i maskinen. Snart är det middagsdags. Efter det ska jag baka kakan till klassfikat imorgon.

Idag säger jag också stort grattis till min systerson Hampus som fyller 1 år!! Grattis gullungen!!  :-)

Igår kväll tog jag en promenad när solen gick ner. Fotade lite då:



























Hoppas alla har det bra! Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Väldigt vackra och effektfulla bilder Ingela! :D

2010-09-16 @ 23:15:47
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0