Hem ljuva hem

Så underbart skönt det har varit att tillbringa helgen hemma, fast det var lite väl kort :-/  Åkte med Simon härifrån till Arlanda, skönt att åka bil. Fick vänta några timmar då planet var försenat pga strejk i Frankrike så det var problem i Europas luftrum. Ringde och grattade pappa som fyllde 62 år. Pratade med Martin så han skulle veta läget med flyget... sen var det vänta.. vänta.. vänta...
Vid 20-tiden lyfte äntligen planet hem mot norr. Landade på Kallax strax efter kl 21.
Martin hämtade mig där och så åkte vi hemåt.
Kom hem runt 22.20. Tarro blev jätteglad och pussade mig massor  :-)

På lördag fm hämtade vi Selene och hon blev superglad, heltokig :-) sååååååå härligt att vara hemma tillsammans med Martin & hundarna. Vi var ute på gården ganska länge och hundarna rejsade & busade massor och jag passade på att fota en del. Så här kommer lite kort hemifrån  :-)


Min fina lilla strumpa!


Tarro & Selene, finaste i världen!




Älskade Tarrokillen, han blir 6 år i december.


Han blev SE UCH i somras  :-) stilig är han!




Selene blev 2 år i måndags (20/9)


Hon är ingen utställningstyp utan en riktig dragtyp


Hon är världens finaste tjej! Underbar på alla sätt och vis!


Busig som få  :-)


Buse här med




Felix myser i solen


Här får man godis av husse  :-)


Rejs


<3

Martin höll på fixa med min dator, installerade om officepaketet då word inte vill funka... det hjälpte inte så vi har beställt ett nytt officepaket, hoppas det går bättre då! Behöver det mycket inom skolan nu så det är jobbigt när det inte vill fungera.
På em hade vi besök av Marika, Lovisa & Madde så vi fikade och surrade ett tag.

På kvällen var vi bort på fika. Sen såg vi en film innan vi la oss.



Våran mysiga gård

Idag på fm var vi till Marika & Lovisa och hälsade på. Fikade, surrade, busade med Lojsan och så var vi ute på gården och hälsade på djuren. Jag fick se deras 2 får som de haft i någraveckor, söta är de.


Bella och Maja, de är Värmlandsfår.


Lojsan sitter på Lukas


och på Tösen  :-)

åkte sen iväg mot Luleå. Var in på Intersport och köpte present åt Tobbe som fyllde år igår och så var vi till dem och hälsade på en snabbis innan vi åkte ut till Kallax.
Idag gick flyget i rätt tid och jag var framme på Arlanda 16.35.
Strosade omkring där och kikade i några affärer. Strax före 18.30 hämtade Simon och hans flickvän Tove upp mig och så åkte vi iväg till skolan.
Har packat upp, ätit och sen har jag spelat Yatzy med PK, Katarina, Simon & Tove. Jag vann!!  :-D

Nu är det dags för sängen, är väldigt trött!

Hoppas alla haft en fin helg!! Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0