Frodo Groda

Här har ni Frodo Groda


honom fick jag i present av Matilda igår när hon kom tillbaka efter helgen :-)

Satt uppe till strax före kl 01 inatt och kollade på valvakan på svt. Alliansen vann valet men får inte egen majoritet. Blir spännande att se hur posterna kommer att fördelas och vem som kommer att samarbeta med vem. TYVÄRR kom SD in i riksdagen. Inte bra!!! Hoppas nu bara att alla de andra partierna står vid sina ord att INTE samarbeta med SD!!! Jubel till Lars Ohly som demonstrativt vägrade gå in och sminkas samtidigt som Jimmie Åkesson!!! Nu får vi bara hoppas att de som bestämmer gör ett så bra arbete som möjligt för vårat land och för folket både som grupp och enskild individ. Nästan så jag börjar fundera på om man ska måsta börja med politiken igen men nääääääääe det vill jag nog inte!

Idag har vi haft fysiologi och fortsatte prata om musklerna, deras funktioner samt om energi.
Sen har vi "bara" nervsystemet kvar innan det är slut och på måndag böjar vi med anatomin.

Hälsa på em och där fick vi diskutera i grupper och sen fick vi en uppgift där vi ska ta kontakt med företag angående friskvårdsfrågor. Det får vi göra en och en eller i grupper vilket vi vill. Det ska redovisas nästa måndag.

Ska åka till Sala och handla med Simon. Annars väntar man närmast på middan kl 17 och idag blir det pizza.

Vädermässigt är det ganska kyligt, märks att det är höst. Varit mulet hela dan men nu har det klarnat upp.
Det var 6 grader på morgonen.

När jag hade ätit frukost så kryssade jag för på listan där vi ska kryssa i om vi stannar kvar eller åker hem över helgen... Vad härligt det kändes att äntligen kryssa i att jag åker hem!!! :-)
Jag kommer att sväva fram hela veckan känns det som för det ska bli såååååå skönt och roligt att äntligen komma hem! Även om det blir kort men det är det värt!  :-)

Imorgon har vi beteende, friskvård samt fysiologi.

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin grodaaaaaaaaaaaaaaaaa thihihih

2010-09-20 @ 18:23:28
URL: http://splittrande.blogg.se/
Postat av: Mia

Söt groda. =) Hoppas allt är bra. Kram!

2010-09-21 @ 09:13:41
URL: http://jamthundinnans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad roligt för dig att få komma hem! Hur känns det att studera nu då? Visst e det kul?



Jag har faktiskt intresserat mig mer och mer för politiken, e lite sugen på att veta mer!

2010-09-22 @ 09:41:49
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0