Fotboll

Idag har varit en mycket slö dag på grund av denna jobbiga förkylning. Jag har suttit lite vid datorn, vilat några timmar, ätit och så har jag legat i dagrummet och sett fotboll på tv flera timmar. Först VM kval damer Sverige-Danmark där svenskorna spelade mycket bra och vann med 2-1. Min favorit Josefin Öqvist var jättebra som vanligt fast inget mål för henne denna gång.
Sen Italienska Serie A Inter-Udinese där Inter vann med 2-1. Sen såg jag första halvlek av Cezena-Milan där Zlatan fick göra sin premiär i Milan. Cezena ledde med 2-0 när det blev halvtid.

Hoppas på att förkylningen ger med sig snart så jag kan träna! Såå trist när man inte kan träna och vara igång som vanligt. Tänkte iaf försöka ta en promenad imorgon om vädret är fint. Blir en sväng till Sala också då jag behöver handla lite och Simon ska in för handling, perfekt!

Annars blir det mest lugnt tills förkylningen gett med sig. Är nog stor risk att jag måste promenera istället för att köra crossfit & lagspel på friskvården på tisdag  :-/  Många som är förkylda/sjuka nu när hösten är här.

På onsdag kan vi rösta här på skolan. På torsdag kväll ska jag baka en kaka för på fredag ska vi fika tillsammans hela klassen, vi bestämde när vi firade Anna i fredags att vi har fredagsfika tillsammans varje fredag och nån har med sig fika, trevligt! Jag sa att jag bakar till kommande fredag iom att jag fyller år då. 35 år... vad gammal man börjar vara...
Tycker åren går så himla fort nu, det var ju nyss det blev 2010 känns det som och snart är det 2011! Hoppas på att det blir ett bra år som har mycket kul och spännande att erbjuda när vi är färdiga hälsopedagoger i början av juni.

Nä, nu är det dags att krypa ner i sängen och sussa. Ska lägga mig på spikmattan och läsa en stund innan jag släcker.

Hoppas alla har en bra helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: lena

Hej tjejen,här uppe går det oxså förkylningar,har haft några vänner som blivit liggandes i feber.grått o mulet idag men ska iväg o lägga viltspår med ett amstaff gäng.ska bli kul,krya på dig

2010-09-12 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0