Form & färg

Skoldagen började med dubbla pass Framföringsteknik. Vi som inte hållt våra framföranden fick göra det och det gick jättebra.
Efter lunchen började skapande verksamhet som är varje onsdag efter lunch fram till skoldagens slut.
Jag valde foto denna första period på 10 veckor.
Först gick Sofie igenom lite inställningar man kan göra på kamerorna och sen gick vi ut och fotade färger och former.

















Sen gick vi in och hann kolla på någras bilder innan det var fika. Mattanterna hade gjort hallonpaj med vaniljsås, ååååh så underbart gott det var!!   :-)
Efter fikat fick vi gå till Carla som berättade lite om form & färg, vi fick göra ett hål med valfri form i ett papper och sen gå ut och kika efter spännande objekt genom att använda oss av hålet. Fotade lite med kameran även då.

När skoldagen var slut var jag upp på rummet, åt lite mat och sen åkte jag med Amanda in till Sala. Hon & Fia skulle kolla på en lägenhet. Jag skulle hämta ut några böcker jag beställt som kommit så jag gjorde det. Gick en in på gallerian en sväng och efter det hämtade Amanda upp mig och vi for på Willys och handlade lite. Amanda skjutsade hit mig och for hem till sig. Smidigt då hon bara bor 5 minuter härifrån.

Nu blir det bara lugnt resten av kvällen. Jag har blivit förkyld, har ont i halsen och feber  :-(   trist!!

Imorgon är det ny skoldag.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

DU verkar då trivas på skolan :),vad roligt.Foto måste vara kul att hålla på med.Trist att du börjar bli sjuk,krya på dig.NU ska jag forts med städandet och sen är det snart dags att börja med middagen.Sköt om dig / kramar om.Carina & Mack-Myra

2010-09-09 @ 15:23:52
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: MATILDA

VA SNYGGA BILDERNA BLEV INGELA :D



/ DIN GRANNE (ASSO INTE TVÄTTSTUGAN)

2010-09-09 @ 23:25:40
URL: http://splittrande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0