Filmat framförande

Idag hade vi framförandeteknik hela fm. Det var dags för oss att framföra våra presentationer om oss själva inför klassen och Tommie som filmade det hela. Jag var nr 2 att framföra min presentation och det gick jättebra, man är nervös innan men ändå går det bra när man väl börjar... Jag fick mycket ros för mitt lugn (norrlänning som man är) och för att jag fångade intresset väldigt bra samt att Tommie tyckte jag oftare skulle plocka fram glimten i ögat som jag visade litegranna under mitt framförande  :-)  Alla var väldigt duktiga tycker jag och man ser inte att någon är nervös trots att många sa sig vara jättenervösa. Det är 4 st kvar som får göra sina framföranden på fredag.

Efter lunch var det dags för andra tillfället i Skapande verksamhet. Vi som har foto fick gå iväg och fota porträtt och landskap för att sen återsamlas i datasalen med alla våra bilder. Vi fick välja ut de vi tyckte var bäst och sen visa dem. Fast alla kan kolla på allas bilder i mappen vi la dem och det är kul att kika runt :-)

Här kommer några av mina bästa bilder från idag


















Jag hade turen att få se en fin räv  :-)


Jag filmade den en stund efter att ha fotat dessa bilder. Jättekul.
Sen kom den tillbaka upp på vägen och fick syn på mig och då sprang den iväg.





När skoldan var slut gick jag till aulan och förtidsröstade. Så nu behöver man inte tänka mer på det...

Jag fick sms av Martin som skrev att Tarro skällt superbra på en orrtupp i ca 40 minuter. M var långt bort när T började skälla och precis när M kommer fram och ser tuppen så flyger den :-(  f---------------n vad synd!!! Men SUPERDUKTIG Tarro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-) :-) :-)

Igår på fysiologin fick vi blåsa och kolla våran lungvolym då vi håller på pratar om lungorna nu. Jag ska prova blåsa igen när jag är fri från förkylningen. Fick ändå hyfsat bra trots förkylningen.

Imorgon har vi hälsa hela förmiddan och efter lunch har vi beteende. Slutar kl 14 som vanligt på torsdagar eftersom lärarna har möte då. Jag har dock inga problem med sysselsättning eftersom jag dels har tvättstugan imorgon kväll och så ska jag baka en kaka till fredagsfikat med klassen då vi samtidigt firar min födelsedag :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Wichtoria "Ki din studio"...

Hejsan Bruden:)

Så skoj att följa med dig genom din personliga utvecklingsresa dvs din utbildning!

Jag kan bara önska er det bästa och all lycka till:)

Ni har gjjort det bästa valet, hälsa och friskvård är så otroligt roligt att jobba med och det finns en uppsjö med inriktningar och möjligheter att välja på.

Har tittat på din boklista och kan berätta redan nu utan att ha kollat att jag har många av dessa böcker... det finns även några som jag nog skulle rekomender dig att köpa för att behålla inför framtida karriär... styrketräningsböckerna är superbra mfl.

Imorron har vi Gratis Prova-på.dag på gymmet och nu strömmar det in folk både till massagen och som löser träningskort:) Underbart!

Ha det bäst, kram ♥♥ kram

2010-09-15 @ 23:09:40
URL: http://kidinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0