Äntligen sol

Började mulet från morgon & fm men sen klarnade det upp och blev soligt och varmt. Härligt.
Jag tog mig en promenad och det var väldigt skönt att komma ut och röra på sig.


Rovfågel av ngt slag


Så här ser den ut närmare


Pratade lite med pållarna när jag passerade dem



Idag har vårat jaktlag skjutit en kviga så de har skjutit 4 älgar totalt hittills. Det blir gott med älgkött när jag kommer hem!  :-)

Val idag. Vi hade förtidsröstning här på skolan i onsdags för oss som inte kan rösta hemma. Sent ikväll/inatt är resultatet klart och vi får se om alliansen fortfarande styr eller om de rödgröna tar över...

Imorgon är det ny skolvecka. Fysiologi hela fm och Hälsa hela em.

Hoppas alla har en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0