35 + 12

Det är dagens siffror. Jag fyller 35 år och Martin & jag har varit tillsammans i 12 år!  :-)

Jag har fått ett grattiskort med posten, flera grattis sms av familj & vänner, gratulationer från dem som vet att jag fyller år, klassen sjöng åt mig + att jag fick en ask choklad, jag fick en grattiskram av Görel på lunchen och nu för en stund sen fick jag en ask choklad + en trisslott av Simon och Katarina. Tack alla ! 

Skoldan har bestått av fysiologi hela fm, skolfoto kl 13 där alla på hela skolan fotades tillsammans och sen hade vi sista lektionerna i framförandeteknik hela fm.

Nu är det helg och det blir väldigt lugnt och skönt. Många åker hem.
Jag tränar beroende på hur jag känner mig, är inte helt fri från förkylningen än utan snorar och hostar lite.

Nästa helg åker jag hem!!! Längtar massor det ska bli sååååå härligt att komma hem några dar!  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: lena

grattis =)

2010-09-17 @ 20:30:46
Postat av: LenaMarie

Grattis på födelsedagen.



Kram i massor

2010-09-17 @ 22:59:53
URL: http://www.norrskenet.com
Postat av: Ann och Kaliber

Grattis i efterskott vännen!! :) Kul att läsa att det går så bra fast du är så långt hemifrån. Vi måste träffas någon dag när du är hemma lite längre :) Hur länge ska du plugga? Kram!

2010-09-18 @ 10:22:01
URL: http://liljann.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis!!! Ser ut att vara mycket mer sommar där du är...här är allt gult och rött, om det inte redan trillat ner på marken. Ja han är så söt Zumo..men det är inte lätt att hålla honom stilla då han är så energisk. Ganska skönt att Robban tog de andra två och åkte till kojan, då har vi bara oss själva att sköta här hemma i lugn och ro. =) Ha det så bra och ha en trevlig helg då du kommer hem. Kram!

2010-09-18 @ 18:37:11
URL: http://jamthundinnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0