Tränat

Idag tränade jag ett pass. Värmde upp med 10 minuter på löpbandet. Sen körde jag 4-5 av hantelövningarna (16x2 av varje), 16 rygglyft, 2 ggr plankan och 16 armhävningar innan jag stretchade och avslutade. Ville inte köra för hårt och riskera något än. Men det känns jättebra i kroppen, känner inte av något från fredagens fys och inte av dagens pass heller. Skönt! Armen är helt bra nu.

Duschade och käkade och såg på tv. Suttit framför datorn, vilat och läst lite. När Simon kom tillbaka såg vi fotboll på tv, derby Djurgården-AIK som DIF vann med 2-1 så då är Simon glad :-)
Såg lite annan fotboll också. PK & Anders kom också till dagrummet och kollade och vi surrade en del.

Inte mycket kvar av denna dag. Imorgon måndag och ny skolvecka.
Anatomi hela fm och Data hela em. Då ska vi skriva på våra fördjupningsarbeten i Fysiologi. Bra det eftersom jag inte kan skriva det här iom att word inte funkar.

Hoppas alla haft en bra helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0