Shopping

Idag åkte jag in till Sala och gick på stan, shoppade lite och fikade med Engela. Mycket trevligt!  :-)
Var i stan från 11.30-14.20. Det går en buss in på lördagar och en tillbaka, man måste ringa och beställa plats om man ska åka. Det var taxi som körde och in var det bara jag och på tillbakavägen var det en tjej till som åkte.
28 kr kostar det precis som vanliga bussen.

Åt mat när jag kom tillbaka. Tog det lugnt ett tag och sen gick jag ut och promenerade i det sköna fina vädret.




Trött :D


Rådjur









Nu är det lugnt resten av kvällen. Tänkte ta och se en film och käka popcorn!

Imorgon ska jag träna! Annars inget planerat.
Inte många kvar denna helg så det är väldigt lugnt här. Men imorgon em börjar de komma tillbaka så på kvällen är det fullt liv som vanligt.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0