Shopping

Inatt var det några minusgrader. Det har varit strålande sol hela dan idag och 5-6 plusgrader.

Maria & jag har varit i Sala på dan och shoppat lite. Jag köpte mig ett par fodrade stövlar så jag har nu när det blir kallare. Vill inte ta ner mina rejäla vinterkängor för de lär jag svettas ihjäl att gå med på skolan på dagarna.
Köpte också en tröja. Maria har också shoppat lite kläder. Vi köpte med oss fika hem för det var jättemycket folk på stan och fanns inte lediga platser där vi tänkt fika.

När vi kom tillbaka var vi väldigt hungriga så vi lagade oss gröt och åt. Vilade ett tag efter maten och sen gick vi ut och promenerade här omkring och fotade en del.




Jag och Maria


Syster :-)








Höstfärger

Efter promenaden bryggde vi kaffe och fikade. Sen har vi sett på film, Robin Hood som är en av våra favoriter.
Med Kevin Costner såklart!! :-)

Nu är det inte mycket kvar av denna dag.
Imorgon ska vi ut och promenera mer och sen blir det ett träningspass.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0