Saknad...

Åh vad jag saknar mitt älskade hem, hundarna, Martin och vännerna! :-(
Längtar verkligen till höstlovet då jag hinner vara hemma ordentligt. Känns inte riktigt som om jag var hemma förra helgen då det blev så kort och intensivt...

Idag har vi haft Anatomi hela fm. Gjorde klart det vi hade kvar av skelettdelarna ocn nu håller vi på med nerverna. Fredagsfika som vanligt, Monika hade fika idag då hon fyller år imorgon. Jättegott var det.
Fast detta var sista fredagsfikat för vi ska börja ta fika på tisdagar istället då vi har Anatomi varje tisdag em och det är ganska mastigt att ha det hela em. Blir bra med en fikapaus då!

Efter lunch hade vi gympa. Idag var det kombiträning. Jag tänkte att jag provar att vara med eftersom armen är mycket mycket bättre nu. Provade stå på händer innan vi körde igång och det gick bra. Vi delade in oss 2 och 2 och körde med & mot varandra i alla övningar. Jättekul och varierande övningar. När vi gjorde en övning som kallas krokodilen, en håller i fötterna och man går zick-zack och gör armhävningar, undrade några var jag får min armstyrka ifrån. All träning sa jag!  :-D
Mycket var även för armarna och det var inga som helst problem! Så skönt, nu är det träning som vanligt igen för mig!!

Nu är det helg och 2 lediga dagar. Blir väldigt skönt då man blir slut i hjärnan nu av all anatomi med mycket latin osv... Skönt att sova ut på morgnarna och bara vara. Träningspass blir det också och någon promenad.

Jag har tvättstugan 14-18 idag så maskinerna snurrar på.
Ikväll är det kvalfinal i Idol.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0