Nostalgi

Idag på fm hade vi eget arbete i vattengympan. Simon & jag blev äntligen klara med musiken till vårat program så nu är det mesta klart! Vi gick till badet och pratade med Johanna som lyssnade på våran musik och hon tyckte det var jättebra. Vi har några låtar som gjorde henne nostalgisk från den tid man var ute på disco :-)  samma känsla för mig :-) Vi är i ungefär samma ålder.

Efter lunchen så var det som vanligt på onsdagar Skapande verksamhet. Vi som har foto fick idag välja ut 1-2 av våra bilder, redigera dem lite om vi ville och så lägga i en mapp för framkallning och så blir det en liten utställning på skolan sen. Även de andra grupperna kommer att få visa upp sina målningar, smycken, lergods, dans, körsång
osv... Blir kul.

Jag valde 2 av mina bilder



Efter skolan åkte Simon, Görel, Rebecka & jag till Sala och handlade.
Har nyss ätit middag och surrat med några av massörerna samt Jimmy & Adan.

Nu lugnt resten av kvällen. Mår lite bättre men inte helt bra än.
Huvudvärken kommer och går men är inte alls lika intensiv nu och i kroppen känns det bara lite, är fortfarande lite hängig.
Såååå trist när man inte kan träna  :-( 

Imorgon har vi träningslära hela fm, då är det fortsatt löpning & fartövningar. Måste nog stå över det igen tyvärr :-/ få se hur det känns imorgon när man stiger upp.
Em är det eget arbete och då ska vi försöka bli helt klara med vårat program så efter lovet blir det träning i bassängen! Jättekul.  :-)

Fredag gör de sista i klassen sina redovisningar. Fys efter lunch och sen åker man hem!!! Härligt!  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Dem är så fina båda bilderna :)

2010-10-27 @ 19:45:19
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder! Alltid kul att skapa tycker jag=) Hoppas du har det bra och att ni kommer förbi oss igen och hälsar på så att man kan bju på fika och surra lite=) KRAM!

2010-10-28 @ 13:53:46
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0