Musikanalyser

Tisdag idag. Var varmare idag med +5 på morgonen. Soligt och fint.

Jag postade Julias present idag innan lektionerna började. Lilla prinsessan fyller 2 år på torsdag! :-)

På vattengympan fick vi börja med musikanalyser. Det ska vi nu göra med alla låtar vi ska ha till vårat vattengympaprogram vi gör.
Friskvård sen. Lika kul som förra gången med boxercise! :-)  Lite nya övningar och några samma som sist.
Skönt med en dusch efteråt då man blir väldigt svettig. Lunch efter det.
Avslutade dagen med Anatomi hela em. Nu har vi gjort klart magens 4 muskler.

Efter skolan har jag suttit och lyssnat på låtar för att hitta bra musik till vattengympaprogrammet som Simon och jag ska göra. Kul sen när vi är klara med musiken och ska börja träna i badet!  :-)
Har tvättstugan så jag har satt igång tvätten.
Ätit middag för ett tag sen. Nyss satt tvätten i torktumlaren och torkskåpet.

Ikväll är det fotboll, Holland-Sverige!

Där hemma fick de första lilla snön igår kväll/natt. Inte nån mängd men iaf.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Snö skulle vi få nu på torsdag,men det har blivit ändrat.Det är på väg.Låter roligt med vattengympan :) Nyss vart och handlat så nu ska jag spendera kvällen i soffan med en påse Polly och kurera mig.Sköt om dig/ kram

2010-10-12 @ 19:05:35
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0