Maxpuls

Måndag och ny skolvecka. Kall morgon idag, det var -1.2 när jag gick till frukosten. Klart och soligt väder.

Anatomi hela fm och efter lunch träningslära. Teori först för att maten skulle få sjunka innan vi satte igång med maxpuls-testerna. 6 st gjorde Beeptestet och vi resterande 8 gjorde cykeltestet. Det var några som inte testade alls idag pga förkylningar eller annat. Gick väl ganska bra, klarade 6 minuter (man höjer motståndet varje minut) av 8. Pulsen låg då på 167. Nästa vecka kör vi igen och då gör man ett annat test. Jag funderar på Beeptestet då. Finns även 2 utomhustest att välja på, Coopertestet och 1000 m testet.

Duschat när jag kom upp på rummet och nu är det lugnt fram till middan.
Inget speciellt planerat sen så det blir nog ganska lungt ikväll.

Imorgon har vi vattengympa, teori då. Friskvård - boxercise och sen lunch och vi avslutar med Anatomi hela fm.
Jag har tvättstugan 16-20.
På torsdag ska jag på massage! Blir väldigt skönt!
Och på fredag kommer syster Maria ner och hälsar på! :-)  Det ser jag verkligen fram emot! :-) Bara nu inte flygteknikernas strejk ställer till det... återstår att se.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0