Lite bättre

Idag mår jag bättre än igår! Har inte alls lika jobbigt i lederna utan bara lite lätt. Huvudvärken kommer och går fortfarande och lite hängig är jag men det går åt rätt håll vilket känns väldigt skönt! :-)
Eget arbete med våra vattengympaprogram på fm. Simon & jag satt i dagrummet med datorerna och lyssnade på en massa musik.
Fortsatta redovisningar i Fysiologi på em. Kul att lyssna på alla som är så duktiga! :-)
De sista 6 redovisar på fredag fm.

Nyss varit och ätit middag. Tillsammans med massörerna även idag. Ska eventuellt och fika hos dem senare ikväll.

Annars lugnt och stilla.

Imorgon fortsätter vi med vattengympaprogrammet hela fm. Vi tänkte försöka få klart allt teoretiskt och sen efter lovet börja vara i bassängen och köra övningarna och se om allt funkar med musiken till dem osv... Blir skoj när vi börjar vara i bassängen för det är jättekul med vattengympa! :-)

Skapande på em. Då är det fotodags igen!
Har avbokat min massage som jag skulle på imorgon, trist att inte kunna gå för det hade behövts! Men när man inte är kry är det inte bra med massage utan det kan förvärra istället.


Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0